سه‌شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش.

ساک زدن کیر کلفت

ساک زدن کیر کلفت توسط داف های سکسی
کیر کلفت به معنای واقعی کلمه که میگن همینه....کیرش 15 اینچه
دو تا کیر کلفت تو دهن...وااااااااااااای..دهن عالی منفجر
 یه کیر تو کون یکی هم تو دهن ....چه حالی میکنه ...


نوبتیه ....
 سر کیر به زور داره تو دهنش میره
دهن این یکیو داره جر میخوره ...وااااااااااااااااای
سر کیر این یکی دست کمی از اندازه یکی از پستونای دختره نداره....نگاه کن
 کیر سیاه و کلفت سفت....
 مثه کیر یه کرد و کیر یه عرب هااااااااااا...
 دوتاشو داره به زور میکنه تو دهن
 چشمای زنه داره از کاسه در میاد از بس کیرش کلفته....


فرشید پارسائی

منتظر عکس های بعدی باشید....عکس ساک زدن دخترای ایرونی

۱۲ نظر:

  1. کاش یکی از کیرها گیر من می افتاد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بیا خودم یه کیر کلفت دارم زهره خانم که خیلی خوشش امده من هر وقت میکنمش تمام تختش رو خیس میکنه اگه خواستی بگو تا زحمت تو را هم بکشم حنیفه خانم

      حذف
    2. ناشناس از اصفهان:بیا خودم یه کیر کلفت دارم زهره خانم که خیلی خوشش امده من هر وقت میکنمش تمام تختش رو خیس میکنه اگه خواستی بگو تا زحمت تو را هم بکشم حنیفه خانم

      حذف
    3. سلام
      سامان هستم از اصفهان
      کیر کلفت و بزرگ و پر آب دارم
      اگه خواستی یاهو چت پیام بده
      baad_boy_2010

      حذف
  2. حنیفه جوون خودم کستو بخورم

    پاسخحذف
  3. منم از این جور کیرها می خوام بره تو کونم خیلی به نظر حال میده ..آخ جون ...البته من یه گی هستم

    پاسخحذف
  4. دوست دارم مامانمو اینجوری بگاین

    پاسخحذف
  5. دوست دارم یه اسب مامانمو بگاهه

    پاسخحذف
  6. رکورد عرب ها رو شکوندن.کیر خر هم اینفدر بزرگ نیست.لا مصب همشون هم سیاهپوستن

    پاسخحذف
  7. منم هم چین کیری میخوام.کون گنده و گوشتی و نرم از تبریز هستم.کی بهم کمک میکنه؟؟

    پاسخحذف
  8. من کمک میکنم البته اگه طاقت بیاری اسمم رامین و هیکل باشگاهی قد 180ارومیه زندگی میکنم سنم 19ساله

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. شمارتو بده هماهنگ شیم.

      حذف